Asistent/ka ředitele

V současné době hledáme posilu do našeho týmu, která v rámci svých kompetencí zabezpečí komplexní podporu vedení společnosti. Ideální kandidát je komunikativní optimista, který je schopen bez problému pracovat v týmu, ale také nést samostatnou zodpovědnost za svěřenou agendu a její řešení.

Název pracovní pozice: Asistent/ka

Požadujeme:

– minimálně SŠ vzdělání s maturitou

– praxe na obdobné pozici výhodou

– timemanagement a organizační schopnosti

– výborné komunikační dovednosti, spolehlivost a preciznost

– asertivní přístup i jednání, flexibilita

– schopnost pracovat pod tlakem a umět si stanovit priority

– koncepčnost a samostatnost v plnění zadaných úkolů

– velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office), znalost systému Cygnus výhodou

Popis pracovní pozice:

– komplexní podpora ředitele organizace (kompletní administrativní podpora, vedení kalendáře, řešení emailové komunikace, koordinace návštěv, komunikace s externími subjekty, příprava reportů a statistik, vyřizování požadavků ad hoc dle zadání nadřízeného)

– kontrola a příprava podkladů na jednání a porady, pořizování a kontrola zápisů z porad, osobní účast na jednáních

– zodpovědnost za vedení evidence dokumentace a agendy sekretariátu, archivaci a skartaci písemností a dokumentů

– správa a evidence pošty včetně datové schránky, vyřizování korespondence

– samostatné zpracování a vedení svěřené agendy

– příprava a spoluorganizace akcí pro veřejnost i zaměstnance, komunikace napříč organizací

– úzká spolupráce a podpora  ekonoma organizace (příprava podkladů ke smlouvám, jednání se smluvními partnery)

– participace na administrativní agendě k realizovaným projektům (IROP, OPŽP)

Nástup:               1. července 2018 (případně dle domluvy)

Nabízíme:

– zázemí stabilní organizace

– širokou podporu kulturních a sportovních aktivit – bazén, sauna, možnost čerpat podporu z fondu kulturních a sociálních potřeb (příspěvky na kulturní a sportovní akce, vitamínové balíčky aj.)

– podporu vzdělávání a profesního seberozvoje

– 25 dnů dovolené

– 3 sick days ročně

V případě zájmu o tuto pracovní pozici prosím zašlete nejpozději do 4. 6. 2018 svůj životopis spolu s průvodním dopisem na e-mail: lenka.havlatova@kocianka.cz, telefon 515 504 216.